
Începând cu data de 1 aprilie 2025, a fost lansată aplicația REGES-Online, Registrul general de evidență a salariaților, destinată să înlocuiască vechiul Reges (Revisal) și să asigure o evidență digitalizată și centralizată a angajaților.
Până la data de 31 decembrie 2025, ne aflăm în perioada de tranziție, în care ambele sisteme vor funcționa în paralel, iar angajatorii pot opta fie pentru utilizarea REGES-Online, fie pentru vechiul Revisal.
Odată ce ai făcut trecerea la REGES-Online, nu vei mai avea acces la vechiul Reges. Registrul general de evidență a salariaților va fi gestionat exclusiv prin intermediul platformei REGES-Online.
Începând cu data de 1 ianuarie 2026, toți angajatorii din România, inclusiv cei din mediul privat, vor fi obligați să utilizeze exclusiv platforma REGES-Online pentru gestionarea registrului general de evidență a salariaților.
Până la 31 decembrie 2025 angajatorii au două obligații principale:
1️⃣Înregistrarea în REGES-Online
Toți angajatorii trebuie să se înregistreze în noua aplicație REGES-Online până la data de 31 decembrie 2025.
Cine are obligația?
•Entitățile care au salariați activi în prezent.
•Entitățile care au avut salariați în trecut, dar în prezent nu mai au.
•Toate entitățile care dețin cont pe vechiul REGES (user + parolă).
❌Nu intră în calcul entitățile radiate.
⚠️Ce riscăm dacă nu ne înregistrăm până la 31 decembrie 2025?
Contravenție → amendă de la 15.000 lei la 20.000 lei
Pentru crearea contului REGES-Online urmează pașii din link-urile de mai jos, în funcție de modalitatea de creare a contului:
1.De către reprezentantul legal al angajatorului
👉 Ghid pentru crearea contului REGES-Online prin reprezentant legal
2.Prin intermediul unui prestator (ex. firmă de contabilitate, consultant în resurse umane)
👉 Ghid pentru crearea contului REGES-Online prin prestator
3.Prin împuternicit, altul decât prestatorul (ex. salariat al angajatorului, consultant extern, colaborator)
👉 Ghid pentru crearea contului REGES-Online prin împuternicit, altul decât prestatorul
2️⃣Obligația de actualizare a contractelor individuale de muncă
Până la 31 decembrie 2025, angajatorii trebuie să actualizeze toate contractele de muncă active la data migrării în REGES-Online.
👉 Ce se completează?
Elemente care lipseau din vechiul Revisal și care trebuie adăugate în REGES-Online, precum:
-Repartizarea timpului de muncă: zilnic (uniform), inegal, schimburi/ture, flexibil, individualizat;
-Tipul intervalului de repartizare: număr de ore/zi, număr de ore/săptămână, număr de ore/lună;
-Mențiuni privind organizarea muncii: ore de zi, ore de noapte, ore în perioada de repaus;
-Număr de ore;
-Nivelul de studii;
-Locul de muncă (fix sau mobil);
-Localitatea și județul locului de muncă.
👉 Cum se face actualizarea contractelor?
1. Individual, pentru fiecare contract
- Meniu → Contracte → Modificare.
- Selectezi contractul → completezi datele lipsă → Înainte → verifici → Transmite.
2. Pentru mai multe contracte deodată, prin importarea datelor cu ajutorul unui fișier Excel (șablon REGES-Online)
- Descarci șablonul din Meniu → Contracte → Modificare → căsuța de dialog, situată în partea de jos a ferestrei, din stânga butonului “Înainte”.
- Completezi datele lipsă în fișierul Excel.
- Încarci fișierul în Registru, în acelasi loc de unde l-ai descarcat.
- După import, în căsuța de dialog se afișează toate CNP-urile pentru care ai importat date.
👉 Este obligatoriu ca fiecare CNP (contract) să fie verificat și transmis în REGES-Online.
❗ Dacă nu faci asta, datele se pierd a doua zi.
⚠️ Atenție la salariații cu 2 contracte active!
Fișierul Excel are câte o linie pentru fiecare CNP, nu pentru fiecare contract.
→ Datele încărcate se vor duce în ambele contracte active ale salariatului.
→ Dacă nu transmiți actualizarea pentru al doilea contract în aceeași zi, datele se pierd.
📌Data efectivă a modificării = data la care transmiți informațiile în REGES-Online
⚠️ Neactualizarea contractelor individuale de muncă constituie contravenție → amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.
După migrarea în REGES-Online: ce ai de facut?
A. Deblochează Registrul
- Verifică dacă în dreptul denumirii entității tale apare un 🔒.
- Dacă da → apasă pe lacăt → apasă butonul albastru “Actualizează Angajator” → actualizează denumirea → Transmite.
- Dacă nu faci acest pas, vei primi mesajul:
„Registrul este în modul vizualizare. Este necesară deblocarea pentru a edita registrul”.
B. Delegarea persoanelor autorizate
Conform art. 5 si 7 din Ordinul 1107/2025, completarea și transmiterea datelor în Registru se poate face de către:
- Unul sau mai mulți salariați ai angajatorului → desemnați prin decizie scrisă.
sau - Un prestator de servicii → în baza unui contract de prestări servicii.
Prestatorul poate desemna la rândul lui salariați proprii pentru a opera în Registru.
C. Suspendările pentru concedii medicale
- Dacă ai concedii medicale în derulare la momentul migrării → înregistrează în Registru suspendarea contractelor individuale de muncă pe baza certificatelor medicale.
- După migrarea la REGES-Online vei avea obligația de a transmite în Registru suspendarea pe baza certificatelor medicale.
⏱️Termen: 3 zile lucrătoare de la data înregistrării certificatului medical la angajator
(= salariatul prezintă certificatul → angajatorul îl înregistrează în Registrul de intrări-ieșiri → angajatorul are la dispoziție 3 zile lucrătoare pentru a transmite suspendarea în Registru).
D. Respectă termenele de transmitere a datelor în Registru
După migrarea în REGES-Online, termenele de raportare sunt cele prevăzute de HG 295/2025.
🔗 Pentru lista completă, vezi REGES-Online – termene de transmitere
Notă: Informațiile prezentate în acest articol au caracter general și exclusiv informativ. FGO și autorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele pierderi sau prejudicii rezultate în urma utilizării acestor informații. Articolul nu reprezintă consultanță juridică, fiscală sau de altă natură și nu înlocuiește obligația consultării prevederilor legale aplicabile sau a unui specialist, în funcție de situația concretă.
Lasă un răspuns