FGO.ro

Manual de utilizare, intrebari frecvente si link-uri utile

Atentie! Pentru a achizitiona un abonament FGO trebuie mai intai sa ai un cont inregistrat. Pentru aceasta, acceseaza Crearea unui cont FGO si urmeaza pasii descrisi acolo.

0. Autentifica-te in contul tau FGO

1. Identifica in partea de sus-dreapta a paginii textul/butonul "Achizitioneaza abonament" si da click pe el. 

        Alternativ da click pe denumirea contului tau situata in partea deapta-sus a paginii, apoi da click pe tab-ul "Firmele mele" si "Prelungeste abonamentul"

2. In pagina care se deschide alege:

    - abonamentul pe care il doresti: Start / Pro / Premium / Enterprise

    - modalitatea de plata: plata cu OP / plata cu cardul / am un cod de activare

3. Citeste cu atentie Termenii si conditiile FGO, apoi bifeaza corespunzator

4. Da click pe "Confirma"

    4.1. Daca ai ales plata cu OP > Dupa apasarea butonului "Confirma", vei primi proforma pe email cu toate detaliile de plata. Dupa efectuarea platii, ne poti trimite copie dupa confirmarea platii pe suport@fgo.ro. Abonamentul va fi activat dupa confirmarea platii in contul Itom.

        Iti recomandam sa citesti si Am efectuat plata. Cand se activeaza abonamentul meu FGO?

    4.2. Daca ai ales plata cu cardul > Verifica informatiile precompletate in FGO (nume platitor, adresa, email contact, nr. telefon contact). Daca este cazul, modifica-le - click pe butonul de editare "Modifica date utilizator".

        Citeste informatiile afisate de aplicatie, si anume:

            Plateste direct cu cardul prin sistemul securizat de plati MobilPay.

            Dupa efectuarea platii, abonamentul se actualizeaza automat. In caz contrar, contacteaza-ne pe suport@fgo.ro.

            Colectam informatiile despre platitor (PF sau PJ) si le transmitem catre mobilPay, cu scopul efectuarii platii online a pachetului FGO ales. Informatiile cardului le vei introduce doar in platforma in mobilPay. 

    Vei fi redirectionat catre procesatorul de plati Netopia Payments (MobilPay) unde trebuie sa introduci datele cardului si sa urmezi pasii din aplicatie.

    4.3. Daca ai ales "am un cod de activare" introdu codul de activare.

Daca intampini probleme in procesul de achizitie, scrie-ne pe suport@fgo.ro.

Pentru a decide ce tip de abonament ti se potriveste, analizeaza aici - https://www.fgo.ro/abonamente/ - optiunile disponibile.

5. Activarea abonamentului se face:

    - automat daca ai facut plata cu cardul (dupa parcurgerea pasilor de plata cu cardul, vei reveni automat in solutia FGO unde iti va fi confirmata plata; abonamentul se actualizeaza automat)

    - de catre un operator FGO daca ai facut plata prin OP (pentru activare rapida trimite-ne confirmarea platii pe suport@fgo.ro)